Postępowanie w razie awarii KSeF – tabela z kolejnymi krokami postępowania

Tomasz Krywan

Autor: Tomasz Krywan

Dodano: 13 listopada 2023
Awaria w KSEF – postępowanie

Po wprowadzeniu od 1 lipca 2024 r. obowiązku wystawiania faktur ustrukturyzowanych przy użyciu KSeF mogą zdarzać się awarie tego systemu  (o dacie początkowej i końcowej takich awarii informować będzie najczęściej komunikat w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Finansów). Jakie obowiązki w takich przypadkach będą ciążyć na podatnikach? Sprawdź w tabeli.

Korzyści 

Poznaj kolejne kroki postępowania w przypadku awarii KSeF.

Oglądaj szkolenie:

Awarie, niedostępności systemu i problemy techniczne a KSeF

Polecamy też:

Podatnicy obowiązani do wystawiania faktur przy użyciu KSeF – tabela z podsumowaniem

Obowiązek wystawiania faktur w KSeF a nabywca - tabela z podsumowaniem

Więcej o KSeF>>>

Pozostało jeszcze 72% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Tomasz Krywan

Autor: Tomasz Krywan

Tomasz Krywan - ekspert Portalu FK i doradca podatkowy, specjalista od podatku VAT. Stały współpracownik największych redakcji podatkowych w Polsce.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz