Oferta handlowa - jak przedstawiać w niej cechy produktów, aby Twoja spółka z o.o. odniosła oczekiwane korzyści?

Autor: Magdalena Jarzewska

Dodano: 25 sierpnia 2010
Pytanie: Zdaję sobie sprawę z tego, że cechy produktu informują klienta o konkretnych jego parametrach. Samych cech nie zmienię w ofercie, aby lepiej „wypaść” w oczach klienta, można je jednak przedstawić w różny sposób. Jak to zrobić, aby spółka odniosła z oferty oczekiwane korzyści?

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.