Nowe przepisy dotyczące AML weszły w życie w kwietniu 2021 roku. Jakie zmiany przyniosły? Kto i w jakim stopniu musi przestrzegać nowych przepisów? Dlaczego biura rachunkowe są szczególnie narażone i jakie obowiązki na nich spoczywają? Przeczytajcie koniecznie, żeby dobrze zrozumieć przepisy AML.
Epidemia koronawirusa wymusiła konieczność wprowadzenia w biurach rachunkowych szybkiej zmiany w organizacji ich pracy. Trudna sytuacja wynika z wielu czynników, takich jak zagrożenie terminów podatkowych, przejście na pracę zdalną i nawał nowych obowiązków. Jak poradzić sobie w tej sytuacji?
Od 30 listopada 2019 r. obowiązują nowe przepisy, które zmodyfikowały obowiązki niektórych podmiotów związane przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Zmiany dotyczą również biur rachunkowych.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip