Pytanie: Podatnik prowadzi sprzedaż wyłącznie wysyłkową i korzysta ze zwolnienia z kasy fiskalnej. Chce prowadzić ewidencję sprzedaży bezrachunkowej w taki sposób, że będzie wystawiał paragony elektroniczne (dokument będzie nazywał się „paragon nr ..”), będzie przekazywał je klientom jako dowód zakupu, a następnie utworzy z wystawionych paragonów zestawienie miesięczne i to przekazuje do księgowości. Czy może wystawiać takie paragony? Jeżeli nie, czy może wystawiać wewnętrzne dokumenty z własną numeracją, np „zamówienie nr ...”, przekazywać to klientom jako dowód zakupu i tworzyć z takich dokumentów jedno zbiorcze zestawienie do zaksięgowania? Czy przy sprzedaży bezrachunkowej nie należy wystawiać żadnego dodatkowego dokumentu, oprócz zestawienia sprzedaży?
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip