Obecność w mediach społecznościowych już dawno stała się nieodzowną częścią efektywnych strategii marketingowych. To dzięki tym platformom wiele firm nawiązuje długotrwałe relacje z klientami, buduje rozpoznawalność marki i promuje swoje produkty lub usługi. W dalszej części tekstu skupimy się na znaczeniu strategii social media dla sukcesu marketingowego i omówimy, dlaczego jest to kluczowy element w dzisiejszym biznesie.
Wysoka jakość podobno powinna się bronić sama, czasem jednak warto promować własne usługi. Dla biura rachunkowego najważniejszym źródłem nowych zleceń są polecenia ze strony zadowolonych z obsługi aktualnych klientów. Potwierdzają to różnego rodzaju badania. Także sami księgowi przyznają, że większość zleceń uzyskują dzięki rekomendacjom. Czasem warto jednak też pomyśleć o obecności w mediach społecznościowych.
Założenie profilu biura na Facebooku jest bardzo proste i zajmuje zaledwie kilka minut, a na dodatek nic nie kosztuje, co zachęca do jego tworzenia wiele firm. I choć pozornie czynność ta może przynieść tylko korzyści, nasz ekspert podpowie, jakie również kryje pułapki.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip