Od 25 czerwca br. obowiązują przepisy nowelizujące ustawę o doręczeniach elektronicznych. Na ich podstawie uległ przesunięciu termin jej wejścia w życie, a także terminy rozpoczęcia stosowania e-doręczeń przez zobligowane do tego podmioty. Tak jak w przypadku wielu innych przepisów, zmiany w ich obowiązywaniu mają związek z trwającą pandemią COVID-19.
Ministerstwo Finansów przedstawiło informację na temat terminów składania oraz podpisywania informacji o cenach transferowych w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych (TPR-P).
Epidemia koronawirusa wymusiła konieczność wprowadzenia w biurach rachunkowych szybkiej zmiany w organizacji ich pracy. Trudna sytuacja wynika z wielu czynników, takich jak zagrożenie terminów podatkowych, przejście na pracę zdalną i nawał nowych obowiązków. Jak poradzić sobie w tej sytuacji?
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip