Jednym z ważniejszych procesów w przedsiębiorstwie jest prognozowanie popytu. Stanowi bowiem bazę do przygotowania całego budżetu firmy. Istotne pomyłki mogą prowadzić nawet do bankructwa. Dlatego warto zaangażować w prognozę jak najwięcej osób z różnych działów firmy.
Pozytywna ocena Twojej firmy przez otoczenie - udziałowców, kontrahentów, branżę itd. zależy od tego, jak dobrze sobie radzi na rynku, jak duży ma w nim udział i jakie uzyskuje wyniki finansowe. Im większa sprzedaż i przychód ze sprzedaży - tym lepiej. Ale jak prognozować i kontrolować sprzedaż firmy? Nasi eksperci w tym studium przypadku przeprowadzą Cię przez wszystkie tajniki i bezbłędne sposoby niezawodnego prognozowania sprzedaży oraz kontrolowania wyników sprzedażowych w trakcie roku. A zatem przeczytaj to hasło, a poznasz również odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje prognozy finansowe zawsze będą odzwierciedlały rzeczywistą sytuację firmy, musisz poznać skuteczne i niezawodne techniki prognozowania finansowego. Dobrego planu nie stworzysz w oderwaniu od otoczenia, specyfiki branży i rynku, w którym firma funkcjonuje. W artykule poświęconym temu zagadnieniu znajdziesz odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip