Przedsiębiorca, który będzie chciał zgłosić działalność właściwemu organowi będzie mógł to zrobić elektronicznie. Odpowiedni dokument będzie można pobrać z centralnego repozytorium. Takie rozwiązania przewiduje ustawa o zmianie niektórych ustaw w związku ze standaryzacją niektórych wzorów pism w procedurach administracyjnych, która została już podpisana przez prezydenta.
Stworzenie ułatwień w komunikacji między przedsiębiorcami a administracją to główny cel ustawy. Zmienione przepisy mają doprowadzić do elektronizacji procedur administracyjnych. Będzie to możliwe dzięki standaryzacji wzorów pism stosowanych w administracji na terenie całego kraju oraz udostępnienie wzorów tych pism w formie dokumentu elektronicznego wnioskodawcom.
Wprowadzenie ujednoliconych wniosków w formie elektronicznej w niektórych sprawach administracyjnych potrzebnych przy prowadzeniu firmy - to główne założenia projektu ustawy przygotowanej przez resort gospodarki. Wczoraj rozwiązania te zostały przyjęte przez Radę Ministrów.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip