Zmianę wprowadza ustawa z dnia 21 listopada 2024 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z usuwaniem skutków powodzi oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2024 r., poz. 1717). Jej istotą na gruncie komentowanej ustawy jest umożliwienie obywatelom poszkodowanym powodzią obsługi podań (w tym wniosków określonych w odrębnych przepisach) online, o ile przepisy te nie wykluczają przesyłania dokumentów drogą elektroniczną.
Zmianę wprowadza ustawa z dnia 12 lipca 2024 r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. z 2024 r., poz. 1222). Jest ona konsekwencją wprowadzonych zmian w procesie weryfikacji abonenta, przeprowadzanym przed rozpoczęciem świadczenia usług telekomunikacyjnych.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip