Autor: Dorota Skrzypska
Dodano: 29 października 2010
Pytanie:
Czy w planie finansowym samorządowego zakładu budżetowego należy ujmować „ pozostałe przychody i koszty operacyjne” oraz „pozostałe przychody i koszty finansowe” (podlegające ewidencji na kontach 760 i 750)? Do jakiego paragrafu przypisać odpisy aktualizujące, odszkodowana, zaokrąglenia, koszty sądowe, odsetki? Czy należy wyróżnić odsetki zapłacone i naliczone, czy tylko dające się w realny sposób oszacować przychody i koszty z działalności statutowej?
Odpowiedzi udzieliła:
Dorota Skrzypska
doktorant katedry rachunkowości,
kierownik sekcji finansowo-księgowej
jednostki finansów publicznych.
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo