Likwidacja stołówki szkolnej – sprawdź, co z inwentaryzacją

Marta Banach

Autor: Marta Banach

Dodano: 25 lutego 2021
Pytanie:  W zawiązku z likwidacją stołówki przy szkole musimy przeprowadzić inwentaryzację aktywów i pasywów stołówki. Sprzęt, który jest na stołówce nie ma wydzielonych ksiąg inwentarzowych. Czy w związku z tym musimy przeprowadzić inwentaryzację dla całej jednostki, czy mimo to można zrobić to dla wskazanej stołówki? Czy jest jakiś ustalony wzór sprawozdania z przebiegu procesu likwidacji?

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Zobacz, jak PortalFK.pl pomoże Ci wykonywać swoją pracę bezbłędnie i zawsze na czas:

  • Znajdziesz rozwiązania przeszukując nasze 40 000 artykułów na temat problemów zgłaszanych przez innych księgowych.
  • Będziesz w stanie szkolić siebie i innych księgowych za pomocą ponad 60 Szkoleń Video oraz Warsztatów na żywo.
  • Oszczędzisz swój czas poświęcany na księgowanie dzięki narzędziom: ponad 600 wzorów dokumentów, deklaracji i formularzy, 350 aktów prawnych, 1300 interpretacji i 50 kalkulatorów i oczywiście aktualne wskaźniki i stawki.

Przetestuj Portal FK przez 24 godziny »

Jeśli masz już dostęp do Portalu FK, zaloguj się »

Jeżeli chcesz korzystać z tego artykułu bez ograniczeń czasowych, wykup dostęp jednorazowy:
Przez PayU (19.90 zł netto) »Przez SMS (25.00 zł netto) »
Marta Banach

Autor: Marta Banach

ekonomistka, certyfikowana księgowa posiadająca wieloletnie doświadczenie oraz szeroką wiedzę merytoryczną i praktyczną w obszarze finansów publicznych
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
wiper-pixel