Likwidacja stołówki szkolnej – sprawdź, co z inwentaryzacją

Marta Banach

Autor: Marta Banach

Dodano: 25 lutego 2021
Pytanie:  W zawiązku z likwidacją stołówki przy szkole musimy przeprowadzić inwentaryzację aktywów i pasywów stołówki. Sprzęt, który jest na stołówce nie ma wydzielonych ksiąg inwentarzowych. Czy w związku z tym musimy przeprowadzić inwentaryzację dla całej jednostki, czy mimo to można zrobić to dla wskazanej stołówki? Czy jest jakiś ustalony wzór sprawozdania z przebiegu procesu likwidacji?

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Marta Banach

Autor: Marta Banach

ekonomistka, certyfikowana księgowa posiadająca wieloletnie doświadczenie oraz szeroką wiedzę merytoryczną i praktyczną w obszarze finansów publicznych
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz