Dokument archiwalny
Pytanie:
W naszym urzędzie korzystamy z programu komputerowego LEX zawierającego akty prawne. Każdego roku otrzymujemy fakturę za użytkowanie i aktualizację. Wartość faktury wynosi 5.000,00 zł i dotyczy użytkowania przez jeden rok. Jak zaksięgować wskazany wydatek?
Odpowiedzi udzieliła:
Halina Skiba
główny specjalista ds. finansowych jsfp
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Halina Skiba
specjalista ds. finansowych w jednostce budżetowej, wieloletni praktyk, autor licznych publikacji w zakresie klasyfikacji budżetowej