Pytanie:
Jednostka otrzymała od zarządu mienia fakturę zawierającą pozycje: centralne ogrzewanie, energia elektryczna, wywóz nieczystości, zimna woda i odprowadzenie ścieków, utrzymanie porządku, koszty administrowania. Zgodnie z porozumieniem zarząd mienia będzie administrował nieruchomością w zakresie obsługi części nieruchomości służących wszystkim użytkownikom nieruchomości oraz lokalami stanowiącymi zasób nieruchomości Skarbu Państwa. Czy prawidłowe jest ujmowanie kosztów administrowania częścią wspólną w paragrafie 430, ponieważ nie jest to najem czy dzierżawa nieruchomości a trwały zarząd?
Pozostało jeszcze 62% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo