Pytanie:
Firma, budując żłobek, korzystała z prądu jednostki budżetowej. Jednostka wystawiła rachunek zgodnie ze wskazaniem podlicznika. Środki, które ewentualnie wpłyną od firmy (która upadła), zostaną przekazane gminie. Jak należy zaksięgować taki rachunek? W której pozycji w sprawozdaniach Rb-27S, Rb-N oraz w sprawozdaniach finansowych umieścić należności, jeśli wpłata nie wpłynie? Jak powinny odbywać się kolejne księgowania, począwszy od wystawienia rachunku do wykazywania należności albo ewentualnie ich zapłaty?
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)