Pytanie:
Gmina prowadzi odrębne konta do budżetu, dochodów i wydatków oraz osobno księgowana jest każda jednostka. Otrzymaliśmy środki z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych na wyodrębnione konto zgodnie z umową. W jaki sposób dokonać ewidencji księgowej otrzymanych środków i jak księgować wydatki poniesione w ramach inwestycji z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. Proszę o podanie typowych operacji na kontach budżetu i kontach jednostki - wydatki. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Pozostało jeszcze 91 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Zobacz, jak PortalFK.pl pomoże Ci wykonywać swoją pracę bezbłędnie i zawsze na czas:
- Znajdziesz rozwiązania przeszukując nasze 40 000 artykułów na temat problemów zgłaszanych przez innych księgowych.
- Będziesz w stanie szkolić siebie i innych księgowych za pomocą ponad 60 Szkoleń Video oraz Warsztatów na żywo.
- Oszczędzisz swój czas poświęcany na księgowanie dzięki narzędziom: ponad 600 wzorów dokumentów, deklaracji
i formularzy, 350 aktów prawnych, 1300 interpretacji i 50 kalkulatorów i oczywiście aktualne wskaźniki i stawki.
Przetestuj Portal FK przez 24 godziny »
Jeśli masz już dostęp do Portalu FK, zaloguj się »
Autor: Marta Banach
ekonomistka, certyfikowana księgowa posiadająca wieloletnie doświadczenie oraz szeroką wiedzę merytoryczną i praktyczną w obszarze finansów publicznych