Pytanie:
Gmina prowadzi odrębne konta do budżetu, dochodów i wydatków oraz osobno księgowana jest każda jednostka. Otrzymaliśmy środki z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych na wyodrębnione konto zgodnie z umową. W jaki sposób dokonać ewidencji księgowej otrzymanych środków i jak księgować wydatki poniesione w ramach inwestycji z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. Proszę o podanie typowych operacji na kontach budżetu i kontach jednostki - wydatki. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Marta Banach
ekonomistka, certyfikowana księgowa posiadająca wieloletnie doświadczenie oraz szeroką wiedzę merytoryczną i praktyczną w obszarze finansów publicznych