Jakie świadczenia przysługują pracownikowi wykonującemu zadanie służbowe poza siedzibą pracodawcy?

Jerzy Andrzej Tomczak

Autor: Jerzy Andrzej Tomczak

Dodano: 17 października 2008
Pytanie:  Firma ma siedzibę w Sopocie, a filię w Warszawie. W filii zatrudnia pracowników podając Warszawę jako miejsce świadczenia pracy. Pracowników tych oddelegowała do pracy do siedziby w Sopocie. Zapłaciła za przejazd i wynajęła dla nich kwaterę prywatną. Czy firma powinna przyznać jeszcze inne świadczenia takim pracownikom? Czy koszt kwater można zaliczyć do kosztów firmy? Czy takie oddelegowanie można potraktować jak podróż służbową? Czy wspomniane świadczenia będą przychodem pracowników?

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.