Zmiany w administracji podatkowej zostały przesunięte na 1 lipca 2016 r.

Sylwia Maliszewska

Autor: Sylwia Maliszewska

Dodano: 23 grudnia 2015

Od 1 stycznia 2016 r. nie będzie wyspecjalizowanego urzędu skarbowego, a przedsiębiorca będzie musiał jeszcze poczekać na asystenta, który miał go wspierać w sprawach podatkowych. Prezydent podpisał w poniedziałek nowelizację, która przesuwa termin wejścia życie zmian w administracji podatkowej. Sprawdź szczegóły.

Głównym celem uchwalonej w lipcu ustawy o administracji podatkowej było stworzenie jak najlepszych warunków pozwalających na prawidłowe wykonywane przez podatników obowiązków podatkowych. Obecna władza uznała jednak, że ustawa wymaga kompleksowych zmian organizacyjnych i z wejściem nowych regulacji trzeba poczekać o pół roku.

Pozostało jeszcze 71% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Sylwia Maliszewska

Autor: Sylwia Maliszewska

Ekspert podatkowy. Od kilkunastu lat związana z wydawnictwem Wiedza i Praktyka. Redaktor prowadząca Portalu Finansowo-Księgowego oraz "Orzecznictwa i Interpretacji Podatkowych".
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.