Dokument archiwalny

Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 26 listopada 2014 r. w sprawie określenia rodzajów zgłoszeń, które mogą być składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej (Dz.U. z 2014 r., poz. 1666)

Dodano: 1 grudnia 2014
Dz.U.14..1666
rozporządzenie
Ministra Finansów1)
z dnia 26 listopada 2014 r.
w sprawie określenia rodzajów zgłoszeń, które mogą być składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej
(Dz.U. z dnia 28 listopada 2014 r.)
Na podstawie art. 10a ust. 3 ustawy z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników (Dz. U. z 2012 r. poz. 1314, z 2013 r. poz. 2 oraz z 2014 r. poz. 1161) zarządza się, co następuje:
§ 1.
Za pomocą środków komunikacji elektronicznej mogą być składane następujące zgłoszenia: 
1)
zgłoszenie identyfikacyjne/zgłoszenie aktualizacyjne osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej niemającej osobowości prawnej, będącej podatnikiem lub płatnikiem (NIP-2);
2)
zgłoszenie identyfikacyjne/zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej będącej podatnikiem lub płatnikiem (NIP-7);
3)
zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej będącej podatnikiem (ZAP-3);
4)
zgłoszenie identyfikacyjne/zgłoszenie aktualizacyjne w zakresie danych uzupełniających (NIP-8).
§ 2.
Traci moc rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie określenia rodzajów zgłoszeń, które mogą być składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej (Dz. U. poz. 203).
§ 3.
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 grudnia 2014 r.
1) Minister Finansów kieruje działem administracji rządowej − finanse publiczne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 września 2014 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Finansów (Dz. U. poz. 1256)
Słowa kluczowe:
komunikacja
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.