Pytanie:
Spółka sporządziła i wysłała do US deklarację z błędnie zaznaczonym celem złożenia formularza. Zaznaczono: korekta deklaracji, zamiast: złożenie deklaracji. Jak poprawić błąd? Czy wysłać pisemne wyjaśnienie, czy przesłać deklarację z poprawnie wypełnionym polem 7 pkt 1? Czy taki błąd może poprawić urzędnik po telefonicznym powiadomieniu?
Pozostało jeszcze 78% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)