Kontrola sprzedaży w praktyce - case study

Dodano: 15 lutego 2010

Zastanawiałeś się kiedyś, czy aktualny wynik finansowy Twojej firmy nie mógłby być wyższy? Zapewne tak, ale jak to zrobić? Z pozoru odpowiedź wydaje się prosta - sprzedawać więcej. W prak­tyce możesz sięgnąć w swoich rozważaniach nieco głębiej i powie­dzieć - sprzedawać efektywniej. Jeśli chcesz poznać praktyczne infor­macje poświęcone poprawie wyników osiąganych przez Twoją firmę, koniecznie przeczytaj to hasło! Dzięki temu dowiesz się m.in.:

  • Jak w praktyce opracować model do pomiaru kontrybucji generowanej przez dział handlowy?
  • Jaki wpływ na koszty logistyki ma dział sprzedaży?
  • Jak bezbłędnie interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski, aby poprawić kontrybucję?
  • Jakie narzędzia możesz wykorzystać, aby monitorować rentowność klientów oraz regionów sprzedaży?

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz