Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu FK wskazane przez ankietowanych:

47%
Najbardziej docenia aktualność treści
25%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
69%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
74%
Klientów to Abasadorowie i Promotorzy Portalu FK - są zadowoleni lub bardzo zadowoleni z portalu
44%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Nie spoczywamy na laurach!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu FK. Jednocześnie zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do kontaktu z naszą redakcją. Jeśli masz uwagi, propozycje tematów do omówienia lub pomysły na nowe funkcjonalności, napisz do nas na adres: [email protected]

Redakcja Portalu FK

Jak zaksięgować zwrot nadwyżki CIT?

Autor: Joanna Szyszkowska

Dodano: 6 sierpnia 2012
Pytanie:  Jak zaksięgować zwrot z US nadwyżki podatku CIT za 2011 r. (rozliczenie roczne CIT-8) na rachunek bieżący? Ja zaksięgowałam:
  • WN 130 rachunek bieżący,
  • MA 220-1 Podatek dochodowy spółdzielni.
Proszę również o podanie, jak zaksięgować zwrot podatku z US z rocznego rozliczenia z prywatnych dochodów na konto firmowe. Ja zaksięgowałam:
  • WN 130 rachunek bieżący,
  • MA 245-1 Rozrachunki właściciela.
Odpowiedź: 

Jedno i drugie księgowanie jest poprawne. Szczegóły w uzasadnieniu.

Zwrot nadwyżki podatku dochodowego z tytułu CIT-8 za rok 2011 na rachunek bankowy powinien zostać zaksięgowany na konto rozrachunkowe z urzędem skarbowym z tytułu podatku dochodowego jako zmniejszenie należności. Kwota początkowa (bazowa) jako należność powinna widnieć na bilansie otwarcia jako wynikająca z rocznego zeznania podatkowego CIT-8 za rok 2011. Podstawą księgowania jest w tym przypadku wyciąg bankowy.

Z kolei w przypadku zwrotu podatku dochodowego członka spółdzielni powinien być rozliczony z imiennym kontem tej osoby, a więc np. konto 249 „Pozostałe rozrachunki” i imienna kartoteka wskazanego członka spółdzielni. Kwota ta wpłynie na saldo rozliczeń z członkiem spółdzielni.

Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Najnowsze porady

© PortalFK.pl
Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.

Przetestuj Portal FK przez 24 godziny za DARMO - otrzymasz dostęp do wszystkich treści Przetestuj Portal FK »

x
wiper-pixel