Pytanie:
Prowadzę lokal gastronomiczny (bar), w którym jest możliwość doładowania telefonu komórkowego. Działalność jest opodatkowana na zasadach ogólnych. Otrzymuję kilka faktur w miesiącu za usługi doładowania. Opłata za dzierżawę terminala jest zawsze ujmowana w pierwszej fakturze w miesiącu. Czy otrzymywane faktury za „usługi doładowania” należy księgować w kolumnie „10” PKPiR jako zakupione towary, a opłatę za dzierżawę terminala w kolumnie „11”, jako koszt uboczny zakupu (bądź jako koszt pozostały)? Czy faktury w całości stanowią koszt uzyskania przychodów i powinny być księgowane w kolumnie „13” PKPiR?
Pozostało jeszcze 66% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo