Zmiana adresu samorządowej jednostki budżetowej - co dalej?

Autor: Grzegorz Karwatowicz

Dodano: 3 listopada 2010
Pytanie:  Od kiedy pracownicy powinni posługiwać się nowym adresem po zmianie siedziby wojewódzkiej jednostki budżetowej - czy od fizycznej zmiany adresu, czy od dnia uchwały Sejmiku województwa? Większość otrzymanych faktur (po fizycznej zmianie a przed uchwałą Sejmiku) zawierała nowy adres.

Odpowiedzi udzielił:
Grzegorz Karwatowicz
prawnik,
pracownik urzędu marszałkowskiego

Pozostało jeszcze 71% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz