Wydatki wspierające sprzedaż w budowaniu wartości firmy – case study

Dodano: 15 lutego 2013
Wydatki wspierające sprzedaż w budowaniu wartości firmy

Początek roku to okres, kiedy firma ma do wykorzystania nowe budżety. Szczególnie istotne miejsce zajmują wśród nich budżety sprzedaży i marketingu. Zazwyczaj, w opinii osób, które nimi zarządzają, są one zbyt niskie. Rodzi się więc presja na zwiększanie budżetów A&P, uzasadniana najczęściej chęcią prześcignięcia konkurencji. Warto jednak zastanowić się, czy w konkurowaniu chodzi tylko o to, aby wydać więcej pieniędzy. W wielu firmach dynamika wydatków na wsparcie sprzedaży wyprzedza osiąganą dzięki temu dynamikę przychodów i wolumenu (potwierdza to choćby raport Boston Consulting Group – „Paying for performance” z września 2012 r.). Pieniądze w tym zakresie często wydawane są nieefektywnie, co może być konsekwencją źle prowadzonej polityki wydatków wspierającej sprzedaż. W artykule pokazujemy, jak zacząć inwestować pieniądze tak, aby tworzyć dodatkową wartość dla konsumenta, a także:

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz