Analiza strategii błękitnego oceanu

Dodano: 10 października 2011
Analiza strategii błękitnego oceanu

Co musisz zrobić, aby Twoja firma mogła pokonać coraz silniejszą konkurencję? Jakie powinieneś podjąć działania, aby klienci wybierali produkty i usługi Twojej firmy, a nie innych firm? Jak osiągnąć sukces rynkowy i zwiększyć zyski? - pytania te zadajesz sobie zapewne nie raz. Odpowiedzią na nie jest strategia blue ocean. Wdrażając ją w swojej firmie, nie musisz walczyć z konkurencją ani dążyć do jej pokonania, ale stworzyć nową przestrzeń rynkową - nową wartość dla Twojej firmy i nabywców. Konkurencja przestanie być dla Ciebie istotna.

  • Czym są tzw. błękitne i czerwone oceany?
  • Na czym polega działalność w czerwonych i błękitnych oceanach?
  • Jakie 5 kroków należy wykonać w analizie rynku w koncepcji blue ocean?
  • Na czym polega znaczenie innowacji wartości w strategii błękitnego oceanu?
  • W jaki sposób wykorzystać wiedzę pracowników celem poznania klientów?
  • Jak zbudować strategię firmy zgodną z koncepcją blue ocean?

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz