Analiza ekonomiczno-finansowa przedsiębiorstwa - case study

Dodano: 31 marca 2010
Analiza ekonomiczno-finansowa przedsiębiorstwa

Analizę ekonomiczno-finansowa przeprowadzasz w celu syntetycznej oraz retrospektywnej oceny różnych aspektów działalności firmy w kontekście ekonomicznym. Odbiorcami informacji płynącej z Twojej analizy mogą być zainteresowane grupy - zarówno wewnątrz, jak i z otoczenia przedsiębiorstwa. Przede wszystkim analizę ekonomiczno-finansowa wykorzystuje kadra kierownicza spółki, a także dostarczyciele kapitału - tak obcego (wierzyciele), jak własnego (udziałowcy). Jak więc możesz się przekonać, poprawność Twoich analiz oraz świadomość doniosłej roli, jakie pełnią, zmusza Cię do stałego doskonalenia tej profesji. Idealnie spełni tę rolę to hasło, z którego dowiesz się m.in.:

  • Na czym polega wstępna analiza bilansu?
  • Jak w praktyce ocenić strukturę aktywów badanej firmy?
  • Jak w praktyce przeprowadzić analizę dynamiki sprzedaży i wartości dodanej?
  • Jak poprawnie dokonać analizy struktury kosztów operacyjnych?
  • Jakie wnioski może nasuwać pogłębiona analiza wskaźników zyskowności?

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz