Koszty sprzedaży – w każdej firmie są ważne

Dodano: 20 maja 2015
Koszty sprzedaży – w każdej firmie są ważne

Koszty odzwierciedlają wykorzystanie czynników działalności, takich jak praca, materiały czy środki trwałe. W małych i średnich podmiotach zwykle zwraca się uwagę na właściwe ujęcie kosztów ze względu na ich rodzaj (wymóg sprawozdawczości finansowej) oraz akceptację (lub nie) podatkową (koszty stanowiące lub niestanowiące kosztów uzyskania przychodów). Mniejszą wagę przywiązuje się do przyporządkowania kosztów według miejsca, gdzie są ponoszone, czy fazy działalności. Tymczasem nawet w bardzo małej jednostce warto zidentyfikować koszty związane z procesami sprzedaży i przyjrzeć się im bliżej. Jest to bowiem grupa kosztów, które można łatwo „wyłuskać”, a zarazem po ich analizie można poczynić kroki związane z ich optymalizacją.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.