Analiza należności handlowych - metoda standardu kredytowego

Dodano: 30 sierpnia 2011

Nieodłączną cechą działalności gospodarczej jest ryzyko. Ryzyko to dotyczy również braku pewności, czy kontrahenci Twojej firmy zapłacą za towar, czy też narażą ją na dodatkowe koszty. Ty w takiej sytuacji z pewnością chciałbyś wiedzieć, czy, a jeśli tak, to jak duży może mieć to  wpływ na sytuację finansową przedsiębiorstwa. Aby to ocenić, musisz umieć przewidzieć, który z klientów Twojej firmy zapłaci raczej bez problemu, a który może jednak nie dotrzymać warunków umowy. Aby oszacować prawdopodobne zachowanie kontrahenta, dokonujesz jego oceny kredytowej. Jeśli chcesz wiedzieć, jak bezbłędnie i efektywnie to zrobić, przeczytaj to hasło, a dowiesz się na przykład:

  • Na czym polega metoda Credit Scoring?
  • Jak bezbłędnie i dokładnie zbadać 5 obszarów oceny w metodzie standardu kredytowego?
  • Jak wyliczyć poziom wskaźnika gi dla każdego poziomu?
  • Jak utworzyć drzewo wiarygodności kontrahenta?
  • Jak w praktyce możesz użyć techniki standardu kredytowego?

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.