Pytanie:
Zdarzają się sytuacje, że ktoś rezygnuje z usługi hotelowej, parkingowej lub gastronomicznej, a wcześniej zapłacił zaliczkę i została wystawiona faktura lub paragon (wszystko ewidencjonujemy na kasie fiskalnej), zostaje następnie wystawiona faktura korygująca lub paragon korygujący. Czy w takiej sytuacji trzeba to wpisać do „Zeszytu korekt” i sporządzić protokół anulowania sprzedaży z kasy fiskalnej"? Czy jest to prawidłowy sposób zmniejszania sprzedaży ewidencjonowanej na kasie fiskalnej?
Korzyści
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
- Czy trzeba dokumentować zwrot zaliczki zaewidencjonowanej uprzednio na kasie rejestrującej.
Polecamy też:
Pozostało jeszcze 77% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Tomasz Krywan
Tomasz Krywan - ekspert Portalu FK i doradca podatkowy, specjalista od podatku VAT. Stały współpracownik największych redakcji podatkowych w Polsce.