Wiele biur rachunkowych oprócz zajmowania się rozliczeniami księgowymi oraz podatkowymi swoich klientów prowadzi także ich obsługę kadrowo-płacową. Wiąże się to z gromadzeniem i przechowywaniem dokumentacji pracowniczej, zarówno dotyczącej własnych pracowników, jak i tych, którzy zatrudnieni są u zleceniodawców. Obowiązują nowe przepisy w tym zakresie.
Nowy wykaz będzie aktualizowany na bieżąco. Dzięki temu podatnicy uzyskają możliwość łatwego ustalenia aktualnego statusu kontrahentów jako podatników VAT. Dowiedz się więcej o nowych przepisach?
Organy podatkowe nie mogą pozbawiać nabywców prawa do odliczenia VAT, w sytuacji gdy sprzedawca został wykreślony z rejestru podatników VAT – orzekł unijny Trybunał. Poznaj skutki tego wyroku dla polskich przedsiębiorców.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip