Od 2 stycznia 2023 r. na Platformie Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC) zostały udostępnione nowe usługi w zakresie elektronicznego składania wniosków o wydanie, zmianę lub cofnięcie zezwoleń akcyzowych.
Od 31 lipca już nie tylko ubezpieczeni, ale i świadczeniobiorcy mogą samodzielnie tworzyć elektroniczne potwierdzenia na portalu PUE ZUS. Taki dokument nie wymaga już podpisu pracownika ZUS i można przekazać go do instytucji, która tego oczekuje.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych poinformował, że w związku z pandemią koronawirusa informację o stanie konta ubezpieczonego będzie można sprawdzić w tym roku wyłącznie na swoim profilu na Platformie Usług Elektronicznych (PUE ZUS). Osoby, które o to wystąpią, informację otrzymają również w wersji papierowej.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip