Aby wniosek mógł być pozytywnie rozpatrzony, musi być poprawnie wypełniony. Jeśli Zakład Ubezpieczeń Społecznych będzie mieć wątpliwości dotyczące wniosku, wówczas jego pracownik skontaktuje się w tej sprawie e-mailem lub telefonicznie. Dlatego warto podać we wniosku swoje aktualne dane. W każdym wątpliwym przypadku ZUS wyjaśni, co należy zrobić, aby uzupełnić lub skorygować wniosek.
Do ustawy Prawo przedsiębiorców zostanie wprowadzona nowa instytucja - prawo do popełnienia błędu. Kto i w jakich sytuacjach będzie mógł z niej skorzystać?
Podatnik kupuje używane samochody i sprzedaje je w procedurze VAT marża. W wyniku błędu programu nie odznaczyła się pozycja 120, tj. opodatkowanie w tej procedurze. Czy należy korygować deklaracje z zaznaczeniem tej pozycji i napisać pismo wyjaśniające do urzędu skarbowego?
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip