Już od lipca jednostki sektora finansów publicznych miały publikować w centralnym rejestrze informacje o zawieranych umowach. Polski Ład 2.0 przesunął jednak ten obowiązek. Poznaj szczegóły.
Czym jest centralny rejestr umów
Rejestr umów jest zbiorczym zestawieniem informacji o umowach zawartych przez jednostkę sektora finansów publicznych. Prowadzony jest w formie elektronicznej. Jednostka sektora finansów publicznych udostępnia rejestr umów na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Korzyści
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
- Od kiedy wejdą w życie przepisy dotyczące centralnego rejestru umów;
- Czym jest centralny rejestr umów;
- Jak zmieni się próg umów wykazywanych w centralnym rejestrze umów;
- Jakie dane będzie zawierał centralny rejestr umów;
- Jakie kary za naruszenie obowiązków rejestrowania umów;
- Jakich danych nie zamieszcza się w centralnym rejestrze umów;
- Jakie jednostki muszą wprowadzać dane do centralnego rejestru umów;
- Centralny rejestr umów - jaki wzór.
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Marta Banach
ekonomistka, certyfikowana księgowa posiadająca wieloletnie doświadczenie oraz szeroką wiedzę merytoryczną i praktyczną w obszarze finansów publicznych