Pytanie:
Pytanie dotyczy ogólnego problemu, z którym mierzą się biura rachunkowe. Podatnik wystawia klientowi fakturę imienną, ale zapomina o wystawieniu paragonu z kasy. Orientuje się po czasie, najczęściej w kolejnym miesiącu, że tego nie zrobił, więc „nabija” ten paragon, chociaż obie czynności są w różnych okresach rozliczeniowych. Jak to pokazać w JPK? W miesiącu wystawienia faktury nie mam jeszcze paragonu, więc podanie kodu FP według mnie jest błędem, jednak sprzedaż miała miejsce. Jak należy postąpić.
Pozostało jeszcze 81% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Jolanta Kica
Absolwentka Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, absolwentka prawa na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Radca prawny, doradca podatkowy w spółce Librum sp. z o.o. Spółka doradztwa podatkowego. Posiada wieloletnie doświadczenie oraz ugruntowaną wiedzę w zakresie rachunkowości i prawa podatkowego, a także prawa cywilnego i gospodarczego. Współpracuje z największymi firmami na Dolnym Śląsku. Autor związany z wieloma wydawnictwami. Doświadczony trener z zakresu podatków i księgowości m.in. dla Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, korporacji prawniczych i firm szkoleniowych.