Odszkodowanie w związku z wypadkiem na terenie zakładu pracy a koszty podatkowe

Jerzy Andrzej Tomczak

Autor: Jerzy Andrzej Tomczak

Dodano: 2 kwietnia 2007

Pytanie: W wyniku wypadku na terenie zakładu ucierpiał jeden z pracowników firmy, którą rozliczam. Prezes spółki zawarł umowę mediacyjną z pracownikiem i zobowiązał się do wypłaty odszkodowania za cierpienie psychiczne i fizyczne w kwocie 10.000 zł, a także zatrudnienia pracownika na czas nieokreślony oraz wyrobienie mu prawa jazdy na koszt firmy. Czy wartość odszkodowania i wydatek na prawo jazdy to koszt uzyskania przychodu dla firmy i którego okresu dotyczy? Pracownik uległ wypadkowi w 2006 r., a odszkodowanie wypłacone zostało w 2007r.

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz