Nowe przepisy dotyczące AML weszły w życie w kwietniu 2021 roku. Jakie zmiany przyniosły? Kto i w jakim stopniu musi przestrzegać nowych przepisów? Dlaczego biura rachunkowe są szczególnie narażone i jakie obowiązki na nich spoczywają? Przeczytajcie koniecznie, żeby dobrze zrozumieć przepisy AML.
Ministerstwo Finansów przypomniało na Portalu Podatkowym zbliżającym się terminie zgłaszania danych do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (CRBR). Termin ten upłynie 13 kwietnia 2020 r.
Od 30 listopada 2019 r. obowiązują nowe przepisy, które zmodyfikowały obowiązki niektórych podmiotów związane przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Zmiany dotyczą również biur rachunkowych.
Jednym z prawnych obowiązków nałożonych na biura rachunkowe oraz ich właścicieli jest przeciwdziałanie procederowi prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu. Poznaj najnowsze zmiany przepisów w tym zakresie i uniknij wysokich kar za ich naruszenie.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip