Polityka cenowa nie należy do łatwych zadań. Proces ustalania najdogodniejszych cen dla Twojej firmy - z jednej strony takich, by nie utracić klientów w związku ze zbyt wysoką ceną, a z drugiej na tyle wysokich, by zapewnić przedsiębiorstwu rentowność działania - nie jest działaniem, które można wykonać „od tak”, bez głębszego zastanowienia. Czy wiesz, jak bezbłędnie „zajmować” się cenami z pożytkiem dla Twojej firmy? Jeśli masz wątpliwości, przeczytaj to studium przypadku, a dowiesz się również:
Rok 2007 mamy już za sobą. Rozliczenie planów również. Sprzedaż udało się zrealizować, jednak koszty... znowu były o wiele wyższe, niż zakładał to plan. Plan, nad którym spędziłeś przecież tyle czasu. Nowy produkt okazał się jednak mniej zyskowny, niż zaplanował dział marketingu. Czy mogli to przewidzieć? Oczywiście, że tak. Można było również zmienić w koncepcji jego wytwarzania i magazynowania kilka drobnych elementów i plan byłby zrealizowany! W tym haśle nasi eksperci podpowiadają, jak skutecznie zapobiec odchyleniom kosztów, odpowiadają też na takie pytania jak:
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip