Czy biuro rachunkowe może wpisać w KPiR wydatki na zakup materiałów biurowych?

Autor: Maria Sarnacka

Dodano: 4 maja 2007

Pytanie: Czy przy usługowym prowadzeniu ksiąg w biurze rachunkowym występują pozycje "materiały" podlegające wpisowi w kolumnie 10 KPiR? Jeżeli tak, to proszę o kilka przykładowych pozycji, np. jak klasyfikować zakup papieru do wydruków lub zakup innych materiałów biurowych? – pyta księgowa z Łodzi.

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz