Pytanie:
Jesteśmy spółką zatrudniającą średnio około 10 osób. Czasami otrzymujemy z urzędów skarbowych decyzje o zajęciu prawa majątkowego stanowiącego wynagrodzenie u dłużnika zajętej wierzytelności będącego pracodawcą. W późniejszym czasie otrzymujemy także uchylenia tych zajęć, bądź zostają one spłacone przez pracownika z zajętego wynagrodzenia. Gdzie powinniśmy przechowywać wymienione dokumenty i jaki jest okres ich przechowywania? Czy po uchyleniu zajęcia w dokumentach pracownika powinny one nadal pozostać, czy należy je w jakiś sposób anulować? Jeśli tak, to co z wpisem i numeracją akt?
Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Mariusz Pigulski
Specjalista w zakresie kadr i płac. Autor licznych opracowań i publikacji z zakresu kadr, rozliczania wynagrodzeń, składek ZUS oraz podatku.