Upewnij się, czy należy korygować VAT należny przy zaginionej przesyłce towaru

Tomasz Krywan

Autor: Tomasz Krywan

Dodano: 9 grudnia 2016
Pytanie:  Moje pytanie dotyczy sprzedaży internetowej towaru opłaconego z góry za pomocą PayU. VAT należny został wykazany w deklaracji w momencie otrzymania płatności. W którym momencie można skorygować VAT należny? Czy należy skorygować pierwotną deklarację czy rozliczyć na bieżąco w momencie stwierdzenia zaginięcia i zwrotu pieniędzy dla kontrahenta? Faktura zaginęła, dołączona była do przesyłki z towarem. Czy można wystawić fakturę korygującą czy należy anulować fakturę pierwotną w takiej sytuacji?

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Tomasz Krywan

Autor: Tomasz Krywan

Tomasz Krywan - ekspert Portalu FK i doradca podatkowy, specjalista od podatku VAT. Stały współpracownik największych redakcji podatkowych w Polsce.
Słowa kluczowe:
korekta VATprzesyłka
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz