Przedsiębiorca zatrudnia dwóch pracowników od ponad 20 lat. Ponad 20 lat temu, kiedy byli zatrudniani, pracownicy dostarczyli do firmy oryginały dokumentów, np. świadectwa pracy od poprzednich pracodawców. Czy zgodnie z obowiązującymi przepisami należy powyciągać z akt oryginały i je zwrócić pracownikom, a w aktach zostawić kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem?
Od wprowadzonych zmian w zakresie wydawania świadectwa pracy minął już rok i kilka miesięcy, a okazuje się że szykują się kolejne zmiany w sporządzaniu i wydawaniu świadectwa pracy. Ze zmianami wprowadzonymi 21 marca 2011 r. nadal wielu pracodawców na ciągle problemy, a już niebawem trzeba będzie przyzwyczaić się do nowych zmian wprowadzonych w przepisach. Przeczytaj tekst i przygotuj się do zmian, które mają wejść w życie od przyszłego roku.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip