Monitorując wyniki finansowe firmy, często zapomina się, że bardzo wiele zależy od zyskownej sprzedaży do klientów najważniejszych, kluczowych. Zasada Pareto, która w tym przypadku oznacza, że 20% klientów generuje 80% zysku dla firmy, ma tu zastosowanie - poprawiając wynik na kluczowych klientach, możesz wydatnie polepszyć wyniki całej Twojej firmy. Czy chcesz wiedzieć, jak to w praktyce zrobić? Przeczytaj to unikalne studium przypadku, a dowiesz się m.in.:
Klienci stanowią dla każdej firmy jeden z ważniejszych zasobów aktywów niematerialnych czy też składników tzw. kapitału intelektualnego. Podobnie jak marka czy reputacja są szczególnie istotnymi aktywami w warunkach realizacji przez przedsiębiorstwo strategii przetrwania, np. w okresie kryzysu gospodarczego, takiego jakiego doświadczamy obecnie na świecie. Zauważ, że to przecież jedynie klienci stanowią źródło przychodów i dochodów firmy, kształtują popyt na produkty firmy i zapewniaj ą osiąganie bieżących wpływów gotówki, które umożliwiają pokrycie obecnych wydatków oraz spłatę zobowiązań. Z tekstu poświęconego zagadnieniu wyceny kapitału klientów firmy i wartości relacji z nimi dowiesz się m.in.:
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip