Analiza CVP wspiera podejmowane przez Ciebie decyzje dotyczące operacyjnej działalności firmy. CVP to skrót od 3 kluczowych obszarów objętych tą analizą: C (ang. Cost) dotyczy kosztów zmiennych i stałych, V (ang. Volume) to wielkość produkcji i sprzedaży, P (ang. Price) obejmuje swoim zakresem ceny. Będziesz mógł się przekonać, jak możesz usprawnić proces decyzyjny oraz jak podejmowane przez Ciebie decyzje dotyczące produkcji i sprzedaży wpływają na wynik finansowy firmy.
Czy wiesz może, jak najlepiej ustalić poziom cen sprzedawanych przez Twoją firmę produktów? Czy wiesz zdajesz sobie sprawę, jakie ta - wydawać by się mogło - prosta czynność, ma później istotne znaczenie w wielkości realizowanej sprzedaży, a przez to konkurencyjności Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli chcesz wiedzieć, jak kalkulować cenę, aby pokryła ponoszone przez Twoją firmę koszty oraz pozwoliła uzyskać zysk, przeczytaj teraz to hasło. Dowiesz się z niego między innymi:
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip