Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Działalność jednostki zadającej pytanie polega na budowie obiektów i ich sprzedaży. Dlatego też zakup materiałów oraz wyposażenia (mebli) związanego z budową należy ująć w sposób, o którym mowa w tekście.
Techniczne zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów określa rozporządzenie Ministra Finansów z 26 sierpnia 2003 r. w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (Dz.U. nr 152, poz. 1475 ze zm.). W kolumnie 10 KPiR ujmuje się zakup towarów handlowych oraz materiałów.
Działalność jednostki zadającej pytanie polega na budowie obiektów i ich sprzedaży. Dlatego też zakup materiałów oraz wyposażenia (mebli) związanego z budową należy ująć w kol. 10 KPiR. Będzie to przedmiotem dalszego obrotu (sprzedaży). W kolumnie 13 KPiR ujmuje się zakup materiałów, które są przeznaczone na cele ogólne jednostki (na przykład materiały biurowe).
9 sierpnia 2011 r.
Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.