Metody pomiaru wartości firmy

Dodano: 13 maja 2010
Metody pomiaru wartości firmy

Strategiczne cele firmy wyznaczają zwykle właściciele, a potem z re­alizacji rozliczany jest zarząd oraz dyrektor finansowy, a także pra­cownicy mu podlegli, czyli również i Ty. Przeczytaj, jak możesz kontro­lować realizację celu, w szczególności jeżeli tym celem jest wzrost wartości firmy. Przetestuj narzędzia wspomagające realizację strategii i wybierz najkorzystniejsze dla Twojej firmy rozwiązanie. Przeczytaj to hasło, a poznasz również odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań z tego zakresu:

  • W jaki sposób skutecznie mierzyć wartość przedsiębiorstwa?
  • Jak możesz ocenić przydatność metod majątkowych?
  • Na czym polega metoda skorygowanych aktywów netto?
  • Jakie zalety ma metoda APV?
  • Jak możesz ocenić wpływ projektu inwestycyjnego na wartość firmy?

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.