Opis

·         jak prawidłowo delegować pracownika do pracy za granicę,

·         na co zwrócić uwagę i które przepisy należy uwzględnić przy delegowaniu pracownika,

·         jakie wymogi formalne należy spełnić przed oddelegowaniem pracownika do innego państwa,

·         jakie warunki zatrudnienia należy zapewnić pracownikom w całym okresie oddelegowania oraz konsekwencje wynikające z faktu ich niezapewnienia, 

·         jakie zagrożenia wynikają z konieczności stosowania przepisów państwa, do którego następuje oddelegowanie,

·         jak stosować przepisy umów o unikaniu podwójnego opodatkowania.

Zapisz się na warsztat BEZPŁATNIE >>

 


Upewnisz się:

·         czy prawidłowo ustaliłeś kraj oddelegowania pracownika,

·         czy zapewniasz pracownikowi odpowiednie warunki pracy,

·         czy prawidłowo odprowadzasz zaliczki na podatek oraz składki na ubezpieczenia społeczne od pracowników zatrudnionych poza granicami. W ramach niniejszego szkolenia zapoznasz się z formami delegowania pracowników do pracy za granicą, uregulowaniami polskimi i europejskimi w tym zakresie.   

Nasz ekspert obrazowo i na licznych przykładach pokaże, jak przepisy dotyczące delegowania pracowników powinny być stosowane.


Uwaga! 

Rejestrując się na szkolenie możesz zadać pytanie, na które ekspert odpowie podczas warsztatu online

(Długość Warsztatu to 60 min.)

Trzy terminy do wyboru:

·       

3 lipca 2018 r., godzina 14:00 (60 min.) zapisz się >> ·        

10 lipca 2018 r., godzina 11:00 (60 min.) zapisz się >> ·        

17 lipca 2018 r., godzina 11:00 (60 min.) zapisz się >>


Prowadzący

Ekspert:

Iwona Kusio-Szalak radca prawny, trener, prowadzi kancelarię prawną od ponad 12 lat, wieloletni pracownik administracji publicznej, autorka publikacji z zakresu prawa pracy i finansów publicznych. Specjalizuje się w prawie pracy, prawie cywilnym oraz gospodarczym, a także w prawie finansów publicznych. Prowadziła także kilkaset spraw z zakresu prawa pracy przed sądami obu instancji oraz wspierała doradztwem prawnym w tym zakresie klientów kancelarii. Zagadnienia związane z prawem pracy oraz trudności wynikające z nieznajomości przepisów, czy skomplikowanych sytuacji pracowników zna od podszewki i jest w stanie wskazać szereg najczęściej popełnianych błędów oraz sposoby radzenia sobie z nimi.