Do pozyskiwania danych potencjalnych klientów dla banków trzeba doliczyć VAT

Dodano: 8 października 2013
laptop - pisanie na

Usługa związana z pozyskaniem danych kontaktowych potencjalnych klientów dla banków lub innych instytucji pośredniczących nie jest odrębną usługą pośrednictwa finansowego. Nie podlega zwolnieniu z podatku od towarów i usług.

Aby stwierdzić, czy dana usługa kompleksowa jest usługą finansową, korzystającą ze zwolnienia z VAT, istotna jest ilość elementów w tej usłudze związanych z usługami finansowymi. Elementów finansowych w usłudze powinno być więcej niż np. marketingowych – uznał NSA w wyroku o sygn. akt I FSK 1513/12.

Pozostało jeszcze 75% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz