Analiza rentowności firmy

Dodano: 15 stycznia 2010
Analiza rentowności firmy

Rentowność jest jednym z istotniejszych kryteriów finansowej oceny firmy. Jeśli nabędziesz umiejętność bezbłędnego mierzenia i badania rentowności, analizowania wpływających na nią czynników oraz in­terpretowania rezultatów przeprowadzonej analizy, z pewnością przy­czynisz się do sprawnego systemu zarządzania Twoją firmą Jeżeli chcesz uzyskać bardziej precyzyjny obraz Twojej firmy, konstrukcje niektórych wskaźników rentowności powinieneś nieco zmodyfikować. Jak prawidłowo to zrobić - przeczytasz w tym haśle. Poza tym dowiesz się również z niego:

  • Jak powinieneś dokonać analizy wyniku finansowego, abyś wykorzystał to do oceny rentowności firmy?
  • Jak w praktyce przeprowadzić analizę rentowności w różnych strefach badawczych?
  • Co może oznaczać malejący udział podstawowych kosztów operacyjnych przy wzroście udziału kosztów finansowych?
  • Dlaczego i kiedy warto zmodyfikować budowę niektórych wskaźników rentowności?
  • Jak w badaniu rentowności firmy możesz wykorzystać piramidę wskaźnikową Du Ponta?

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz