Strategiczna karta wyników w firmie poligraficznej - case study

Dodano: 3 listopada 2010
Strategiczna karta wyników w firmie poligraficznej

Balanced Scorecard to narzędzie, które pozwala utrzymać w Twojej firmie koncentrację na kluczowych czynnikach, zasobach i procesach, które decydują o sukcesie bądź porażce rynkowej. Dlatego bardzo ważne, byś umiał się dobrze posługiwać tym narzędziem controllingowym. W tekście poświęconym wykorzystaniu BSC dla konkretnej firmy poznasz odpowiedź na pytania::

  • Co jest największą zaletą wykorzystania strategicznej karty wyników?
  • Na jakie pytania musisz odpowiedzieć, projektując 4 perspektywy BSC?
  • Jakie wnioski nasunęła analiza SWOT i finansowa dla POLgrafu - firmy z branży poligraficznej?
  • Jak wdrożono zrównoważoną kartę wyników w POLgrafie?
  • jakich 3 istotnych kwestiach powinieneś pamiętać przy wdrożeniu karty w Twojej firmie?

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.