Czy biuro rachunkowe powinno posiadać politykę bezpieczeństwa danych osobowych oraz instrukcję zarządzania systemem informacji

Czy biuro rachunkowe powinno posiadać politykę bezpieczeństwa danych osobowych oraz instrukcję zarządzania systemem informacji
Pytanie:  Prowadzę biuro rachunkowe i mam pytanie, czy w związku z tym jest mi potrzebna dokumentacja „Polityka bezpieczeństwa danych osobowych oraz instrukcja zarządzanie systemem informacji"? Czy jeśli rozliczam firmę, która zatrudnia do 50 pracowników jest mi potrzebna dokumentacja ochrony danych pracowniczych jeśli ta firma we własnym zakresie prowadzi kadry? Dojeżdżam do tej firmy i ją rozliczam na miejscu. Czy ta firma też potrzebuje dokumentację „Polityka bezpieczeństwa danych osobowych oraz instrukcja zarządzanie systemem informacji"?

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu FK!

Skorzystaj z ponad 40.500 na bieżąco aktualizowanych porad od 70 ekspertów

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • poradni portalu FK – 70 ekspertów czeka na Twoje pytania
  • narzędzi księgowych i kadrowych
  • na bieżąco aktualizowanych informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)

Zyskaj pełny dostęp

Masz już dostęp?

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

       
           

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu

               PayU »
   9.00 zł netto
   SMS »
   10.00 zł netto
       
   
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Najnowsze porady

Przetestuj Portal FK przez 7 dni za DARMO - otrzymasz dostęp do wszystkich treści Załóż konto testowe

x
wiper-pixel